بهترین پنجره از نظر عایق صوتی

امروزه با گسترش شهرها و ساخت و سازها و متعاقب آن افزایش جمعیت شهرها، آلودگی های صوتی نیز در شهر های بزرگ رو به افزایش می باشد. اما بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی کدام پنجره می باشد؟ بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

خصوصیات بارز یک پنجره دوجداره :

    • چرا یک پنجره دوجداره ممکن است نتواند یک عایق صوتی مناسبی داشته باشد؟
    • بهترین پنجره از نظر عایق صوتی کدام است؟

یکی از خصوصیاتی که همواره برای پنجره دوجداره عنوان می شود ، عایق صوتی بودن آن می باشد. اما آیا هر پنجره دوجداره ای عایق صوت می باشد؟ کدام یک از انواع پنجره از نظر عایق صوتی عملکرد بهتری دارند. جهت یافتن پاسخ این سوالات پیشنهاد می گردد حتما این نوشته را بخوانید.

خصوصیات بارز یک پنجره دوجداره :

  1. عایق گرما و سرما
  2. عایق صوت

این ۲ ویژگی از ویژگی های بارز یک پنجره دوجداره استاندارد می باشد. یعنی وقتی کسی اقدام به خرید پنجره دوجداره می نماید به این علت پنجره دوجداره می خرد که به ۲ نیاز مهم آن پاسخ داده شود.

  1. کاهش سر و صدای محیط و بدست آوردن یک محیط فارق از آلودگی های صوتی و
  2. یک پنجره که از ورود سرما به داخل محیط جلوگیری نماید. در این نوشته می خواهیم به ویژگی اول یعنی عایق صوتی بپردازیم که برای خیلی از مشریان مهم وحیاتی میباشد.

 

بهترین پنجره از نظر عایق صوتی کدام است؟ پنجره دوجداره آواشید

 

بیشتر بدانید : قیمت انواع پنجره دوجداره استاندارد و عایق 

اگر منزل شما در کنار یک اتوبان و یا بزرگراه می باشد، جهت کاهش آلودگی صوتی بهترین پیشنهاد پنجره سه جداره ویستابست، یراق دوحالته roto و شیشه سه جداره ای می باشد که یک جداره آن 4+4 لمینیت باشد که همگی در یک سیستم استاندارد تولید شده باشند. این پنجره بهترین و عایق ترین نوع پنجره دوجداره از نظر صوتی می باشد. این فرمول را جهت خرید یک پنجره دوجداره کاملا عایق بخاطر بسپارید!

چرا یک پنجره دوجداره ممکن است نتواند یک عایق صوتی مناسبی داشته باشد؟

شما هم ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید ،برای  کاهش سر و صدای خیابان، مدرسه و …. پنجره خود را تعویض کرده اید اما هنوز صدای بیرون آزار دهنده می باشد. چرا؟!

پنجره دوجداره قابل تولید با انواع شیشه های دوجداره می باشد و هر کدام به یک میزان عایق صوت می باشد. مشاوره درست یعنی اینکه با در نظر گرفتن نوع آلودگی صوتی و انتظار مشتری از کاهش صوت بهترین نوع پنجره دوجداره ای که پاسخگوی نیاز مشتری هست پیشنهاد داده شود. ممکن است خانه شما در کنار یک خیابان معمولی باشد و یا کنار یک بزرگراه باشد و یا کنار یک مدرسه باشد، هر کدام از این مکان ها جهت کاهش آلودگی صوتی نیازمند یک نوع پنجره دوجداره با شیشه دوجداره خاص می باشد.

بهترین پنجره از نظر عایق صوتی کدام است؟

  •  بخاطر سهولت در بازشو پنجره کشویی را انتخاب کردیم اما صدا می آید! بهترین پنجره دوجداره از نظر عایق صوتی حتما یک پنجره لولای دو حالته می باشد. 

پنجره کشویی یک پنجره ای است که به میزان ۷۰ درصد عایق می باشد. باید از مدل های لولایی یا فولکس واگنی و لیفت اند اسلاید استفاده نمایید که فیتینگ ۱۰۰ درصدی دارند.

  •  از قسمت های بالایی پنجره و در ارتفاع پایین و یا بالای بازشو صدا وارد می شود!

جهت کاهش تمام شده یراق پنجره دوجداره ، از یراق کوتاه تر جهت ارتفاع بازشو پنجره شما استفاده شده است از اینرو قسمت بالایی و پایینی پنجره شما کیپ نمی باشد.

بهترین پنجره از نظر عایق صوتی کدام است؟ upvc پنجره آواشید

  • اگر منزل شما در یک کوچه معمولی و با تردد متوسط قرار دارد ، یک پنجره upvc ویستابست با شیشه ۶-۱۲-۴ مناسب جهت نیاز شما می باشد و نیازی به هزینه بیشتر ندارید.
  • اگر منزل شما در کنار یک خیابان اصلی با تردد متوسط  می باشد یک پنجره upvc ویستابست با تولید استاندارد و یراق دو حالته انتخاب نمایید که شیشه آن ۶-۱۲-۴ باشد.
  • اگر منزل شما در کنار یک خیابان اصلی پر تردد و شلوغ می باشد از پنجره سه جداره ویستابست که همان پروفیل 5 کاناله می باشد بهمراه یراق دو حالته و  شیشه سه جداره استاندارد ( تاکید می کنیم استاندارد ) استفاده نمایید. پیشنهاد می گردد اگر حساسیت زیادی نسب به صدا دارید از شیشه دوجداره ای استفاده نمایید که یک جدار آن 4+4 لمینیت با pvb 1.5 و استاندارد تولید شده باشد.

بیشتر بدانید: ویژگی های شیشه لمینیت

کافیست در قسمت فرم درخواست مشاوره رایگان ،درخواست خود را وارد نموده تا مشاوران ما با شما تماس حاصل فرمایند یا از طریق ارتباط مستقیم با شماره تماس های مندرج در سایت  و یا واتس اپ از مشاوره و راهنمایی همکاران استفاده نمائید.اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید