قیمت پارتیشن شیشه ای اداری

اگر می‌خواهید تغییری اساسی در دکوراسیون دفتر خود ایجاد کنید و فضای کارتان را به نحوی کاربردی، بر اساس اصول زیبایی‌شناختی طراحی کنید آواشید یک راه‌حل مقرون‌به‌صرفه برای شماست. با آواشید دیگر نیاز نیست نگران قیمت پارتیشن اداری باشید، پس اگر می‌خواهید بازسازی فضای کاری شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمترین هزینه اتفاق بیفتد کافیست به خدمات پارتیشن اداری شیشه‌ای آواشید اعتماد کنید. آواشید تولیدکننده‌ انواع پارتیشن شیشه ای، با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است.

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری -آواشید

پارتیشن شیشه ای اداری

به طور کلی عوامل مختلفی بر قیمت پارتیشن اداری تأثیرگذارند، شما با شناخت این پارامترهای اثرگذار می‌توانید هزینه‌های پارتیشن‌بندی دفتر کارتان را بهتر مدیریت کنید. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت را برایتان نوشته‌ایم که با تغییر هرکدام تفاوت قابل‌توجهی در قیمت نهایی اعمال می‌شود.

  • متراژ و ابعاد محیط موردنظر
  • تعداد جداره‌های
  • جنس و نوع شیشه انتخابی
  • نوع و کیفیت فریم
  • جنس و برند سازنده یراق‌آلات
  • نوع درب شیشه‌ای موردنظر
منظور از پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن‌های اداری (office partition) را می‌توان در دو نوع مختلف دسته‌بندی کرد: انواع متحرک و کشویی و انواع ثابت. انواع متحرک و کشویی این نوع پارتیشن ثابت اداری برای ایجاد دفاتر خصوصی و بسته مناسب هستند. علاوه بر این از دیوارهای کشویی می‌توان برای ایجاد یک بخش خصوصی کوچک در یک محیط بزرگ‌تر کمک گرفت.

در مقابل انواع جداکننده های اداری شیشه ای به عنوان یک دیوار سبک برای جداسازی بخش‌های مختلف در یک دفتر اداری به کار می‌روند. این نوع پارتیشن‌بندی در جای خود فیکس شده و مانند یک دیوار هیچ تحرکی ندارد اما می‌تواند آن را برای اجرای مجدد به یک محیط جدید جابجا کرد.

این نوع با توجه به نوع قاب یا پروفیل، ساختار شیشه (تک جداره یا دو جداره بودن) و نوع مواد به کار رفته در ساخت که با میزان شفافیت شیشه‌ها در ارتباط است و همچنین یراق آلات به کار رفته به چند مدل مختلف تقسیم می‌شود.

مزایای پارتیشن شیشه ای اداری
  • اجرای آسان و سریع
  • تقسیم فضای کار به اتاق‌های مستقل با کمترین هزینه
  • بهینه‌سازی فضای کار با ایجاد مکان‌های ویژه مانند اتاق‌های تمرکز، اتاق استراحت، اتاق بازی، اتاق کار تیمی و …
  • زیباسازی فضا و طراحی اصولی سالن اداری
  • اصلاح خطاهای معماری موجود در فضا و به کارگیری فضاهای مرده
  • افزایش نور طبیعی و ایجاد فضای باز
  • ایجاد فضایی آرام و ساکت با خاصیت آکوستیک بودن پارتیشن ثابت اداری
  • ایجاد حریم خصوصی برای کارکنان با حفظ تعامل بصری (با استفاده از شیشه‌های مات شونده)
  • امکان نظارت بهتر مدیران بر نحوه فعالیت اعضا
  • کاهش نیاز به نور مصنوعی
  • کاربرد انواع پارتیشن اداری از نظر ساختار
پارتیشن‌های اداری از نظر ساختار به دو نوع تک جداره و دو جداره تقسیم می‌شوند.

پارتیشن‌های تک جداره سبک هستند و به راحتی جابه‌جا می‌شوند. این نوع از پارتیشن‌ ظاهر ساده‌ای دارد و تنوع زیادی هم در آن‌ها دیده نمی‌شود. در عوض قیمت آن به نسبت پارتیشن‌های دوجداره ارزان‌تر است.

این نوع انعطاف زیادی در نحوه چینش و دکوراسیون دفتر به شما نمی‌دهد و نصب پرده بر روی آن چندان مناسب نیست. علاوه بر این قدرت آکوستیک بودن در انواع تک جداره کمتر از انواع دوجداره است، درنتیجه برای دفاتر خاص مانند اتاق‌های کنفرانس و جلسات مناسب نیست.

پارتیشن  دوجداره مقاومت بیشتری به نسبت انواع تک جداره دارند و هزینه‌های خرید و نصبشان هم از انواع تک جداره کمی بیشتر است.

در عوض هنگام انتخاب این نوع پارتیشن با تنوع ظاهری بیشتری روبرو هستید و از آنجایی که زیباسازی محیط برای جذب مشتری اهمیت بسیاری دارد این گزینه برای اجرا در بخش‌هایی از محیط کارتان بسیار مناسب‌تر از انواع تک جداره است.

همچنین باید اضافه کنیم که انواع دو جداره از پارتیشن بندی اداری بهترین عایق در برابر صداست درنتیجه استفاده و به کارگیری آن‌ در دفاتر کاری که اعضای تیم آن نیازمند تمرکز بالا هستند بسیار توصیه می‌شود.

 نصب پرده کرکره ظاهر بسیار زیبایی به محیط می‌بخشد و از طرفی در حفظ حریم خصوصی هم تأثیرگذار است. در این حالت پرده میان دو لایه شیشه نصب شده و نیازی به گردگیری ندارد.

نحوه محاسبه قیمت پارتیشن شیشه ای از آواشید

کافیست در قسمت فرم درخواست مشاوره رایگان ،ابتدا با انتخاب نوع پارتیشن،پلان مورد نظر و وارد کردن متراژ و در نهایت انتخاب نوع درب قیمت پارتیشن مورد نظر را دریافت نموده یا از طریق ارتباط مستقیم با شماره تماس های مندرج در سایت  و یا واتس اپ از مشاوره و راهنمایی همکاران استفاده نمائید.

قیمت پارتیشن شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

1-تعداد جداره  2-جنس و کیفیت پروفیل   3-کیفیت یراق آلات 4-جنس شیشه 5-نوع درب و ….




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید